Document p0062697-07, current version — Adoption on November 15, 2007

     Тиждень тому взула чоботи, а вони не протрималися і три дні - 
відпала підошва. Понесла їх назад у магазин, а там не хочуть
міняти. Мовляв, ви їх купували влітку, гарантія на них пройшла.
Але не могла ж я їх носити серед літа, щоб перевірити?
Ольга КАПУСТЯНА.
Миколаївська область.

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів"
( 1023-12 ) у разі виявлення протягом встановленого гарантійного
терміну недоліків споживач має право вимагати: пропорційного
зменшення ціни; або безоплатного усунення недоліків товару в
розумний термін; або відшкодування витрат на усунення недоліків
товару.
На ваші чобітки терміни визначає постанова Кабінету Міністрів
"Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав
споживачів" ( 172-94-п ), що затверджує перелік товарів,
гарантійні терміни за якими обчислюються з початку відповідного
сезону. Так, на взуття зимового асортименту його встановлено
з 15 листопада по 15 березня. На весняно-осінній асортимент -
з 15 березня по 15 травня, а літній - з 15 травня по 15 вересня.
Олена БЕСПАЛЬСЬКА.



on top