Документ z1310-16, чинний, поточна редакція — Прийняття від 15.09.2016
( Остання подія — Набрання чинності, відбулась 29.11.2016. Подивитися в історії? )

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

15.09.2016  № 1029


Зареєстровано в Міністерстві
юстиці України
03 жовтня 2016 р.
за № 1310/29440

Про затвердження Критеріїв присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії

Відповідно до статті 34 Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей”, пункту 8 Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2009 року № 426, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Критерії присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії, що додаються.

2. Департаменту оздоровлення та санаторно-курортного лікування (Хохленков І.О.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну  реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 19 травня 2010 року № 1391 „Про затвердження Критеріїв присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03 червня 2010 року за № 357/17652.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника  Міністра Мущиніна В.В.

Міністр

А. Рева

ПОГОДЖЕНО:

В.о. Голови
Державної регуляторної служби України



О.М. Мірошніченко


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
15.09.2016 № 1029


Зареєстровано в Міністерстві
юстиці України
03 жовтня 2016 р.
за № 1310/29440

КРИТЕРІЇ
присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії

Критерії присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії за результатами атестації

Максимальна кількість балів

Параметри, що оцінюються

Оцінка параметрів у балах

1

2

3

4

1. Нормативно-правове забезпечення діяльності

1

Наявність документів щодо організації роботи дитячого закладу оздоровлення та відпочинку (далі - заклад), в тому числі довідки про внесення до Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (наявність обов’язкова)

1

2. Місцезнаходження

8

Віддаленість від великих населених пунктів, промислових центрів

2

Наявність:


гірського масиву

1

лісового масиву

1

моря: І лінія

2

інше

1

прісного водоймища

1

обладнаного власного пляжу на березі моря, озера, річки, басейну (із висновками лабораторних досліджень води)

2

місць для купання

1

3. Кадрове забезпечення

9

Укомплектованість кадрами відповідно до штатного розпису (згідно з Типовими штатними нормативами дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затвердженими наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16 квітня 2009 року № 1254, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 30 квітня 2009 року за № 396/16412):


100 % заповнення

5

до 90 % заповнення

3

до 80 % заповнення

1

Наявність відповідної документації щодо організації роботи персоналу згідно із законодавством

2

Наявність спеціальної курсової підготовки:


педагогічних працівників

1

медичних працівників

1

4. Матеріально-технічна база закладу, технічний стан корпусів, будівель, споруд, прилеглої території

65

Індивідуальний проект закладу оздоровлення та відпочинку

3

Типовий проект закладу оздоровлення та відпочинку

2

Наявність приміщень для проведення навчальних занять на території закладу*

2

Наявність окремої будівлі навчального закладу*

4

Наявність технічного обстеження будівель дитячого закладу оздоровлення та відпочинку (наявність технічного паспорта обов’язкова)

4

Наявність медичного блоку з урахуванням типу закладу:


медичної частини

3

медичного кабінету

1

Наявність харчоблоку

2

Своєчасність проведення ремонту:


капітального

2

поточного

3

Наявність спеціалізованих господарських приміщень

2

Облаштування території

3

Створення умов для оздоровлення та відпочинку дітей з особливими потребами та їх доступу до об’єктів соціальної інфраструктури

3

Наявність облаштованого тренажерного залу

3

Наявність тренажерів на території закладу

2

Наявність спортивного залу

3

Наявність обладнаних спортивних майданчиків (обладнані поля - футбольне, волейбольне, баскетбольне, тенісний корт тощо)

По одному балу за кожний, але не більше ніж 5 балів

Наявність ігрових майданчиків

2

Наявність басейнів:


критих

4

відкритих

2

Наявність творчих майстерень, приміщень для роботи гуртків

2

Наявність туристичного обладнання

2

Наявність бібліотеки

2

Наявність бібліотечного кутка

1

Наявність:


критого клубу

3

актового залу

2

танцювального залу

1

літньої естради

2

Наявність ігрових кімнат

1

Наявність музичної, звукопідсилюючої та відеоапаратури

2

Наявність інструкцій з техніки безпеки, профілактики травматизму, запобігання нещасним випадкам, дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки

2

5. Розміщення та проживання

19

Житлові кімнати:


на 2 - 4 особи

4

на 5 і більше осіб

2

Наявність побутових кімнат, у тому числі:


для просушування одягу та взуття

1

для зберігання валіз

1

Укомплектованість кімнат меблями (ліжко, шафа, тумбочка) у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов кожній дитині

2

Обладнання холів побутовою технікою (телевізор тощо)

1

Розташування санвузлів, у яких є вбиральні, вмивальні з мийками для ніг, кабіни особистої гігієни для дівчаток, душові кабіни:


у кімнаті (блоці)

5

на поверсі

3

на вулиці

1

Забезпеченість гарячим водопостачанням санвузлів (душових кімнат):


цілодобово

5

більше ніж 3 години на добу

3

до 3 годин (включно) на добу

1

6. Організація харчування

21

Оснащення харчоблоку:


холодильне обладнання

2

технологічне обладнання

1

Організація дієтичного харчування

2

Виконання затверджених норм харчування (диференційованого за віком)

2

Залучення додаткових джерел фінансування для харчування дітей

2

Наявність відповідних договорів та супровідної документації (сертифікатів відповідності, якості) на продукти харчування

2

Належне ведення документації з організації харчування

2

Санітарний стан харчоблоку (чистота, дотримання санітарних вимог, наявність спеціального одягу в персоналу)

4

Контроль якості харчування

2

Оцінка додаткових покращень (варіативне меню, наявність фірмових страв тощо)

2

7. Організація виховної діяльності та дозвілля

30

Відповідність планів та програм тематиці змін і віковим особливостям дітей

3

Наявність програм і проведення заходів із національно-патріотичного виховання

5

Організація роботи дитячого медіа-центру

2

Організація дитячого самоврядування

2

Упровадження додаткових програм і заходів із використанням новітніх педагогічних технологій

2

Наявність методичних матеріалів з виховної роботи

1

Організація роботи гуртків і клубів за інтересами, дитячих студій, творчих майстерень

2

Організація екскурсій:


пішохідних

2

автобусних (виїзних)

3

Демонстрування художніх, науково-популярних, відео- та мультиплікаційних фільмів

2

Організація перегляду спектаклів театрів юного глядача, театрів для дітей, творчих колективів, виступів музичних і музично-танцювальних колективів

2

Проведення дискотек, танцювальних вечорів, концертів художньої самодіяльності

2

Наявність символіки закладу

1

Наявність музеїв, зоокуточка тощо на території закладу

1

8. Послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності

11

Проведення змагань, занять з фізичної культури та спорту, організація спортивних свят

2

Наявність спортивних секцій

2

Проведення занять із плавання у відкритих та закритих водоймах

2

Організація купання дітей (наявність інструкцій, проведення інструктажів для педагогічних працівників)

2

Проведення пішохідних туристичних походів

1

Використання новітніх оздоровчих технологій, нетрадиційних методик

2

9. Організація медичного обслуговування (надання оздоровчо-профілактичних, лікувально-реабілітаційних послуг)

15

Проведення моніторингу стану здоров’я дітей медичними працівниками дитячого закладу

2

Проведення профілактичної роботи з питань здорового способу життя, в тому числі щодо профілактики інфекційних і неінфекційних захворювань, харчових і нехарчових отруєнь, запобігання травматизму, розвитку шкідливих звичок

2

Проведення медичних процедур у дитячому закладі (лікувальна фізкультура, масаж, фізіотерапевтичні процедури, фітотерапія)

3

Наявність ліцензій на провадження господарської діяльності з медичної практики

4

Наявність угоди з лікувально-профілактичним закладом щодо забезпечення медичними працівниками

2

Наявність угоди з закладом охорони здоров’я за місцезнаходженням дитячого закладу оздоровлення та відпочинку щодо надання медичної допомоги в умовах стаціонару

2

10. Надання психологічних послуг

7

Організація роботи щодо надання дітям психологічних послуг (психологічна допомога та супровід):


наявність психологічної служби

4

наявність психолога

2

наявність спеціалізованої методичної літератури з вікової психології

1

11. Організація навчального процесу (для центрів та закладів із цілорічним функціонуванням)

5

Організація та проведення навчального процесу

5

12. Інформаційні послуги

6

Інформування батьків (законних представників) дітей про їхні права та обов’язки, правила перебування у закладі, зміст освітніх, оздоровчих, медичних програм, програм відпочинку, в яких братиме участь дитина

1

Інформування дітей про режим роботи закладу, правила внутрішнього розпорядку, техніки безпеки, розміщення на території закладу об’єктів інфраструктури

1

Висвітлення роботи закладу в засобах масової інформації

1

Розширений доступ до інтернет-мережі

1

Наявність презентаційних матеріалів закладу

1

Наявність офіційного сайта або сторінки закладу в Інтернеті (адміністрування)

1

13. Відгуки, зауваження

3

Наявність позитивних відгуків

2

Відсутність умотивованих негативних відгуків

1

__________
* Для дитячих центрів та закладів із цілорічним функціонуванням.

Умови присвоєння закладу категорії

Категорія

Кількість набраних балів

Вища

170 - 200

Перша

140 - 169

Друга

110 - 139

Третя

80 - 109

Директор Департаменту
оздоровлення
та санаторно-курортного
лікування




І. Хохленков



вгору