Документ z0385-98, поточна редакція — Прийняття від 02.06.1998
( Остання подія — Державна реєстрація, відбулась 17.06.1998. Подивитися в історії? )

                                                          
ЛІЦЕНЗІЙНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 59 від 02.06.98 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
17 червня 1998 р.
vd980602 vn59 за N 385/2825

Про затвердження Тарифів на оплату послуг за користування
даними Єдиного ліцензійного реєстру

Згідно із Положенням про порядок та умови видачі інформації з
Єдиного ліцензійного реєстру, затвердженим наказом Ліцензійної
палати 24 грудня 1997 року за N 10 ( z0005-98 ) і зареєстрованим в
Міністерстві юстиції України 8 січня 1998 року за N 5/2445, та в
зв'язку з технічним переоснащенням Єдиного ліцензійного реєстру з
надання комплексу інформаційно-обчислювальних послуг
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Тарифи на оплату послуг за користування даними
Єдиного ліцензійного реєстру, що додаються. 2. Начальнику Управління державних реєстрів Лушніченку В.М.
забезпечити подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції
України наказу "Про затвердження Тарифів на оплату послуг за
користування даними Єдиного ліцензійного реєстру". 3. Наказ ввести в дію через 10 днів після його державної
реєстрації в Міністерстві юстиції України. 4. Скасувати наказ Ліцензійної палати від 05.02.98 N 22 "Про
затвердження Тарифів на оплату послуг за користування даними
Єдиного Ліцензійного реєстру у 1998 році". 5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Голови Хромушина О.П.
Голова Ліцензійної палати С.І.Третьяков
Затверджено
Наказ Ліцензійної палати
України 02.06.98 N 59
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 червня 1998 р.
за N 385/2825
Тарифи
на оплату послуг за користування даними
Єдиного ліцензійного реєстру
—————————————————————————————————————————————————————————————————— N | Вид послуги | Одиниця |Вартість п/п| | виміру |надання | | |послуги | | |(грн.) ———+———————————————————————————————————————+—————————————+———————— 1. |Формування і видача інформації з |дані одного | |бази даних на паперовому носії |показника | |або дискеті замовника: |реєстраційної| | |картки | | а) простий пошук - за одним | -"- | 0,23 |показником | | | б) типовий пошук - за декількома | -"- | 0,25 |показниками | | |(до трьох) | | | в) складний пошук - за декількома | -"- | 0,30 |показниками (більше трьох показників) | | 2. |Формування і видача інформації з |картка | 8,26 |бази даних для однієї реєстраційної | | |картки на паперовому носії | | 3. |Пошук за неповними даними з |картка | 9,09 |видачею інформації на паперовому носії | | ——————————————————————————————————————————————————————————————————
Примітки: 1. Тарифи розроблені на підставі Розрахункової
калькуляції з надання комплексу
інформаційно-обчислювальних послуг користувачам Єдиного
ліцензійного реєстру згідно із додатком.
2. Вартість послуг вказана до 1000 записів, від 1001 до
10000 записів - знижка на 10%, більше 10000 записів -
знижка на 20%.
3. Вартість послуг вказана без податку на додану
вартість.
4. При терміновому виконанні послуги (протягом одного
дня) тарифи збільшуються на 50%.
5. Рахунок-фактура за виконані послуги готується на
протязі трьох днів з дня одержання запиту. Надання
інформації користувачу за запитом здійснюється
протягом трьох днів після отримання коштів на
розрахунковий рахунок Ліцензійної палати: в ОПЕРУ
Укрексімбанку м.Києва МФО 322313, код банку 00032112,
розрахунковий рахунок 2600901276353 з призначенням
платежу "За дані з Єдиного ліцензійного реєстру".
Додаток
до Тарифів на оплату послуг
за користування даними
Єдиного ліцензійного реєстру
Розрахункова калькуляція
з надання комплексу інформаційно-обчислювальних
послуг користувачам Єдиного ліцензійного реєстру
Ця розрахункова калькуляція використовується Ліцензійною
палатою України для визначення Тарифів на оплату послуг за
користування даними Єдиного ліцензійного реєстру. Надання
інформації користувачам здійснюється згідно із постановою Кабінету
Міністрів України від 27 березня 1996 року N 364 ( 364-96-п ) "Про
Єдиний ліцензійний реєстр" та Положенням про порядок та умови
видачі інформації з Єдиного ліцензійного реєстру, затвердженим
наказом Ліцензійної палати від 24 грудня 1997 року за N 10
( z0005-98 ) і зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від
8 січня 1998 року за N 5/2445. У калькуляції враховані витрати, які пов'язані з прийняттям і
аналізом запиту користувача, формуванням його формалізованого виду
для пошуку інформації в базі даних Єдиного ліцензійного реєстру
(далі - Реєстр), візуальним контролем знайденої інформації,
формуванням і видачею довідок на паперових чи електронних носіях. Крім того, сюди входять витратні матеріали, амортизація
обчислювальної техніки, витрати на її ремонт та технічне
обслуговування, послуги зв'язку. Розрахунок складових частин витрат проводився з урахуванням
таких показників: середній час виконання послуги - 4 години; за неповними
даними - 4,5 години; баланс робочого часу в 1998 році - 257 днів х 8 год =
2056 год; середньомісячний баланс робочого часу - 2056 год : 12 міс =
171,3 год; кількість показників Реєстру - 36.
1. Амортизаційні витрати на
використання обчислювальної
техніки: - 2,67 грн.
Вартість комп'ютера - сервера Реєстру 3482,5 грн.
Вартість 5 комп'ютерів - робочих
станцій для формування запитів до
Реєстру 1977,7 грн.+1470 грн.+2411 грн.+ 2689 грн.+1467 грн.=10014,7 грн. Середня вартість обчислювальної 3482,5 грн.+10014,7 грн. : 5= техніки 3482,5 грн.+2002,9 грн.=5485,4 грн. 5485,4 грн. х 25%=1371,4 грн. 1371,4 грн. : 2056 год х 4 год = 2,67 грн. 2. Витрати на технічне обслуговування
обчислювальної техніки: 1,07 грн.
10% від вартості обчислювальної 5485,4 грн. х 0,10 = 548,54 грн. техніки 548,54 грн. : 2056 год х 4 год = 1,07 грн. 3. Витратні матеріали: 3,04 грн. + 0,05 грн. = 3,09 грн. заміна картриджа для принтера HP5L 130 грн. 1 раз на місяць
130 грн.:171,3 год х 4 год = 3,04 грн.
вартість паперу 1 пачка (500 аркушів) 7 грн.
за місяць 143 аркуші паперу 2 грн.:171,3 год х 4 год = 0,05 грн. 4. Витрати на послуги зв'язку: 1,2 грн.
надання консультацій та повідомлень
користувачам по телефону (в межах
України) 0,24 грн. х 5 хв. = 1,2 грн. 5. Поштові витрати на відправлення
довідки користувачу: 0,23 грн. ———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————— Усього витрат: 8,26 грн.
Середня вартість надання послуги за одним показником Реєстру (без ПДВ): 8,26 грн.:36 показників = 0,23 грн.



вгору