Документ 673-2011-р, действует, текущая редакция — Принятие от 06.07.2011

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 6 липня 2011 р. N 673-р
Київ
Про внесення змін до переліку об'єктів
будівництва, реконструкції та капітального
ремонту автомобільних доріг загального користування
(міжміське сполучення) та доріг, задіяних до
підготовки та проведення в Україні фінальної
частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу,
в 2011 році та обсягів їх фінансування

Внести до переліку об'єктів будівництва, реконструкції та
капітального ремонту автомобільних доріг загального користування
(міжміське сполучення) та доріг, задіяних до підготовки та
проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року
з футболу, в 2011 році та обсягів їх фінансування, затвердженого
розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 березня 2011 р.
N 312 ( 312-2011-р ), зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 6 липня 2011 р. N 673-р
ЗМІНИ
що вносяться до переліку об'єктів будівництва,
реконструкції та капітального ремонту
автомобільних доріг загального користування
(міжміське сполучення) та доріг, задіяних
до підготовки та проведення в Україні фінальної
частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу,
в 2011 році та обсягів їх фінансування ( 312-2011-р )

1. Позицію "Будівництво автомобільної дороги в обхід
м. Донецька, четверта черга" викласти в такій редакції:
------------------------------------------------------------------------------ | "Найменування |Обсяг фінансування | Введення в | | об'єкта та його |за рахунок коштів | експлуатацію | | місцезнаходження |спеціального фонду |----------------------| | |державного бюджету,| дороги, | мосту, | | | тис. гривень |кілометрів|пог. метрів| |----------------------------------------------------------------------------| | Будівництво автомобільної дороги в обхід м. Донецька, четверта черга | |----------------------------------------------------------------------------| |на ділянці км 0 + 000 - | 53605,08 | | | |км 2 + 200 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 2 + 200 - | 120611,43 | | | |км 4 + 500 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 4 + 500 - | 13401,27 | | | |км 10 + 500 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 10 + 500 - | 69686,6 | | | |км 15 + 000 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 15 + 000 - | 173385,62 | | | |км 19 + 656 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |Разом | 430690". | | | ------------------------------------------------------------------------------
2. Після позиції "Будівництво автомобільної дороги в обхід
м. Донецька, четверта черга" доповнити такою позицією:
------------------------------------------------------------------------------ | "Найменування |Обсяг фінансування | Введення в | | об'єкта та його |за рахунок коштів | експлуатацію | | місцезнаходження |спеціального фонду |----------------------| | |державного бюджету,| дороги, | мосту, | | | тис. гривень |кілометрів|пог. метрів| |----------------------------------------------------------------------------| | Реконструкція автомобільної дороги Запоріжжя - Донецьк | | (обхід м. Донецька, четверта черга) | |----------------------------------------------------------------------------| |на ділянці км 210 + 800 - | 50000 | | | |км 212 + 000 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 212 + 000 - | 40000 | | | |км 214 + 500 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 214 + 500 - | 60000 | | | |км 217 + 000 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |Разом | 150000". | | | ------------------------------------------------------------------------------
3. Позицію "Будівництво автомобільної дороги Донецьк -
Харцизськ - Амвросіївка (контрольно-пропускний пункт "Успенка")"
викласти в такій редакції:
------------------------------------------------------------------------------ | "Найменування |Обсяг фінансування | Введення в | | об'єкта та його |за рахунок коштів | експлуатацію | | місцезнаходження |спеціального фонду |----------------------| | |державного бюджету,| дороги, | мосту, | | | тис. гривень |кілометрів|пог. метрів| |----------------------------------------------------------------------------| | Будівництво автомобільної дороги Донецьк - Харцизськ - | | Амвросіївка (контрольно-пропускний пункт "Успенка") | |----------------------------------------------------------------------------| |на ділянці км 0 + 000 - | 60000 | | | |км 2 + 000 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 2 + 000 - | 80000 | | | |км 6 + 000 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 6 + 000 - | 75000 | | | |км 21 + 200 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |Разом | 215000". | | | ------------------------------------------------------------------------------
4. Позицію "Реконструкція автомобільної дороги Знам'янка -
Луганськ - Ізварине" викласти в такій редакції:
------------------------------------------------------------------------------ | "Найменування |Обсяг фінансування | Введення в | | об'єкта та його |за рахунок коштів | експлуатацію | | місцезнаходження |спеціального фонду |----------------------| | |державного бюджету,| дороги, | мосту, | | | тис. гривень |кілометрів|пог. метрів| |----------------------------------------------------------------------------| | Реконструкція автомобільної дороги Знам'янка - Луганськ - Ізварине | |----------------------------------------------------------------------------| |на ділянці км 368 + 546 - | 48262 | 8 | | |км 376 + 546 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 376 + 546 - | 20326 | 1,5 | | |км 378 + 046 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 378 + 046 - | 91100 | 4 | | |км 382 + 046 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 382 + 046 - | 30315 | 2 | | |км 384 + 046 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 384 + 046 - | 30814 | 2 | | |км 386 + 046 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 404 + 646 - | 28600 | 2 | | |км 406 + 646 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 408 + 446 - | 34800 | 2 | | |км 410 + 446 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 410 + 446 - | 22900 | 1,5 | | |км 411 + 946 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 411 + 946 - | 7500 | | | |км 412 + 946 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 412 + 946 - | 7500 | | | |км 414 + 046 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 414 + 046 - | 7500 | | | |км 415 + 446 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 460 + 951 - | 23770,372 | 0,4 | | |км 461 + 351 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 459 + 846 - | 10000 | | | |км 460 + 346 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |на ділянці км 460 + 346 - | 10000 | | | |км 460 + 951 | | | | |---------------------------------+-------------------+----------+-----------| |Разом | 373387,372 | 23,4". | | ------------------------------------------------------------------------------



вверх