Деякі питання діяльності місцевих державних адміністрацій
Постанова Кабінету Міністрів України від 25.03.201491
Документ 91-2014-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 28.02.2019, підстава - 139-2019-п

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 25 березня 2014 р. № 91
Київ

Деякі питання діяльності місцевих державних адміністрацій

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 187 від 16.03.2016
№ 642 від 23.08.2017
№ 224 від 28.03.2018
№ 468 від 13.06.2018
№ 563 від 18.07.2018
№ 762 від 19.09.2018
№ 935 від 07.11.2018}

{Додатково див. Постанову КМ № 1044 від 12.12.2018 - скасовано Постановою КМ № 139 від 27.02.2019}

{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 139 від 27.02.2019}

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Установити граничну чисельність працівників обласних, Севастопольської міської, районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій згідно з додатком.

{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 642 від 23.08.2017}

2. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям затвердити у двотижневий строк граничну чисельність працівників департаментів, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласних, Севастопольської міської, районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій у межах чисельності, установленої цією постановою.

{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 642 від 23.08.2017}

Прем'єр-міністр України

А.ЯЦЕНЮК

Інд. 71




Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 25 березня 2014 р. № 91
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 7 листопада 2018 р. № 935)

ГРАНИЧНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
працівників місцевих державних адміністрацій

(одиниць)

Найменування адміністративно-територіальної одиниці

Гранична чисельність працівників

обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій

районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій

усього

у тому числі апарату

усього

у тому числі апарату

Автономна Республіка Крим



1647

442

Область:





Вінницька

688

107

3115

807

Волинська

540

86

1727

464

Дніпропетровська

1005

113

2250

581

Донецька

1066

137

1779

414

Житомирська

712

97

2374

619

Закарпатська

523

86

1765

386

Запорізька

730

112

2014

527

Івано-Франківська

611

94

1812

424

Київська

719

113

2863

729

Кіровоградська

642

93

2031

529

Луганська

765

122

1806

480

Львівська

798

112

2286

606

Миколаївська

619

96

1797

484

Одеська

803

118

2729

716

Полтавська

700

113

2231

666

Рівненська

566

104

1733

472

Сумська

659

105

1875

519

Тернопільська

536

93

1992

482

Харківська

905

118

2756

742

Херсонська

664

118

1564

482

Хмельницька

569

93

2211

579

Черкаська

618

93

1997

561

Чернівецька

574

112

1063

264

Чернігівська

651

98

2085

570

м. Київ



3849

1634

м. Севастополь

412

108

555

148

Усього


17075

2641

55906

15327

__________

Примітка. Під час визначення граничної чисельності працівників місцевих держадміністрацій чисельність працівників структурних підрозділів з питань соціального захисту населення не скорочувалася.

Гранична чисельність працівників та видатки на утримання Київської міської держадміністрації установлюються Київською міською радою з урахуванням особливостей здійснення виконавчої влади та місцевого самоврядування в м. Києві, визначених Законом України “Про столицю України - місто-герой Київ”.

Гранична чисельність працівників та видатки на утримання Запорізької області встановлюються з урахуванням змін чисельності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 р. № 106 “Про удосконалення порядку надання житлових субсидій” (Офіційний вісник України, 2015 р., № 22, ст. 607).

{Додаток із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 187 від 16.03.2016, № 642 від 23.08.2017, № 224 від 28.03.2018, № 468 від 13.06.2018, № 563 від 18.07.2018, № 762 від 19.09.2018; в редакції Постанови КМ № 935 від 07.11.2018; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 139 від 27.02.2019}




вгору