Документ 712-2012-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 09.04.2014, підстава - 85-2014-п

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 11 липня 2012 р. № 712
Київ

Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. № 1172 і від 7 вересня 2011 р. № 937

{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 85 від 05.04.2014}

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. № 1172 “Про введення посад державних інспекторів з авіаційного нагляду у Державній авіаційній адміністрації та умови оплати їх праці” (Офіційний вісник України, 2007 р., № 73, ст. 2728) і від 7 вересня 2011 р. № 937 “Про затвердження граничної чисельності працівників апарату центральних органів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 69, ст. 2623) зміни, що додаються.

2. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2013 року.

Прем'єр-міністр України

М.АЗАРОВ

Інд. 70





ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2012 р. № 712

ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. № 1172 і від 7 вересня 2011 р. № 937

1. У постанові Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. № 1172:

1) у назві постанови слова “Державній авіаційній адміністрації” замінити словами “Державній авіаційній службі”;

2) у пункті 1 слова “Державній авіаційній адміністрації” замінити словами “Державній авіаційній службі”, а цифри “120” - словами і цифрами “до 185”;

3) у пункті 2:

в абзаці першому слова “заступникові Міністра транспорту та зв’язку - голові Державної авіаційної адміністрації” замінити словами “Голові Державної авіаційної служби”;

в абзаці другому підпункту 1 слова “відділу у складі самостійного управління урядового органу державного управління” замінити словами “самостійного відділу центрального органу виконавчої влади”;

в абзаці другому підпункту 3 слова “заступником Міністра транспорту та зв’язку - головою Державної авіаційної адміністрації” замінити словами “Головою Державної авіаційної служби”;

абзац п’ятий підпункту 5 викласти в такій редакції:

“Порядок виплати зазначеної надбавки встановлюється Головою Державної авіаційної служби за погодженням з Міністерством інфраструктури, Міністерством соціальної політики та Міністерством фінансів;”;

підпункт 6 викласти в такій редакції:

“6) виплачувати державним інспекторам з авіаційного нагляду за льотною експлуатацією доплату за наліт до 75 годин протягом трьох місяців як:

командира повітряного судна транспортної авіації - у розмірі 0,9 мінімальної заробітної плати за годину;

другого пілота, штурмана, бортінженера повітряного судна транспортної авіації - у розмірі 0,7 мінімальної заробітної плати за годину;

бортпровідника повітряного судна транспортної авіації - у розмірі 0,4 мінімальної заробітної плати за годину;

командира повітряного судна (літак або вертоліт), яке виконує авіаційні роботи, - у розмірі 0,7 мінімальної заробітної плати за годину;

другого пілота, штурмана, бортінженера повітряного судна, яке виконує авіаційні роботи, - у розмірі 0,5 мінімальної заробітної плати за годину;

командира повітряного судна авіації загального призначення - у розмірі 0,5 мінімальної заробітної плати за годину.

Якщо політ виконувався державним інспектором з авіаційного нагляду за льотною експлуатацією як інструктором, доплата за наліт здійснюється у розмірі доплати за наліт відповідного фахівця.

Доплата за проведення тренувань на тренажері державним інспектором з авіаційного нагляду за льотною експлуатацією як інструктором здійснюється в розмірі 50 відсотків доплати за наліт командира повітряного судна. Кількість годин, протягом яких проводилися зазначені тренування, не враховується в залік нальоту до 75 годин протягом трьох місяців.

Порядок та умови виплати зазначеної доплати затверджуються Головою Державної авіаційної служби.”;

4) у пункті 3 слова “Міністерству транспорту та зв’язку, Державній авіаційній адміністрації” замінити словами “Державній авіаційній службі”, а після слів “цієї постанови” доповнити словами і цифрами “, з урахуванням вимог абзацу другого частини шостої статті 12 Повітряного кодексу України”.

{Пункт 2 втратив чинність на підставі Постанови КМ № 85 від 05.04.2014}



вгору