Документ 208_028, чинний, поточна редакція — Підписання від 30.12.2013

ТЕХНІЧНА УГОДА
між Міністерством оборони України та Оперативним повітряним командуванням Збройних Сил Королівства Данія стосовно проведення операції "Північний сокіл - 2014"

Дата підписання:

30.12.2013

Дата набрання чинності для України:

30.12.2013

КОРОТКИЙ ПЛАН
Розгортання літака Іл-76МД Повітряних Сил Збройних Сил України на авіабазі Туле

1. МЕТА. Деталізувати зобов'язання Української та Данської Сторін з питань надання підтримки з боку держави, що приймає, під час розгортання Іл-76МД Повітряних Сил Збройних Сил України на авіабазі Туле (далі - АБ Туле).

2. ПОВНОВАЖЕННЯ. Повноваження для виконання цієї Технічної угоди (далі - ТУ) надаватимуться згідно з Меморандумом про взаєморозуміння між Міністерством оборони України та Міністерством оборони Королівства Данія про співпрацю у сфері авіаційних перевезень.

3. УМОВИ ВИКОНАННЯ. Після погодження Українська Сторона відповідно до взаємної угоди з Данською Стороною виконуватиме ТУ.

4. ОПЕРАЦІЇ, ЯКІ ВИКОНУВАТИМУТЬСЯ. Екіпаж літака Іл-76МД ПС ЗС України прибуде на АБ Туле у період з 17 березня по 11 квітня 2014 року з урахуванням транзитних перельотів для виконання завдань, зазначених в плані операції "Північний сокіл - 2014".

5. ОСНОВНІ ЗАХОДИ

a. Виконання двосторонніх домовленостей за Меморандумом та ТУ.

b. Міністерство оборони Королівства Данія відповідатиме за координацію підтримки держави, що приймає (ПДП). Надання підтримки силам, які перебувають на авіабазі з початку операції і триватиме до тих пір, доки не буде прийнято взаємного рішення щодо її припинення.

6. ПОРЯДОК ПІДПОРЯДКУВАННЯ

a. ОПЕРАТИВНИЙ КОНТРОЛЬ. Українська Сторона здійснюватиме оперативний контроль своїх сил і засобів.

b. ОПЕРАТИВНА ПІДТРИМКА. Всі заходи, пов'язані із забезпеченням (обслуговуванням) під час перебування на території АБ Туле, проводитимуться під керівництвом представників АБ Туле.

7. ОЦІНКА МТЗ. Данська Сторона забезпечить підтримку з боку держави розміщення та надасть необхідні засоби згідно з додатками до цього Плану.

8. ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ. Цей План може бути переглянутий Сторонами після завершення операції. Можливе внесення змін за письмовою взаємною згодою Сторін. Звертатися в Оперативне повітряне командування Збройних Сил Королівства Данія (далі - ОПК ЗС КД).

КОНТАКТНІ ОСОБИ:

Міністерство оборони України: полковник Олександр КУЛІБАБА;

ОПК ЗС КД: підполковник Ове УРУП-МАДСЕН.

9. ГРИФ СЕКРЕТНОСТІ. Цей документ - нетаємний.

10. ТЕРМІН ДІЇ. Цей План набере чинності після його затвердження Українською та Данською Сторонами.

ОСНОВНИЙ ПЛАН
Іл-76МД Повітряних Сил Збройних Сил України - АБ Туле

ПОСИЛАННЯ: A. Меморандум про взаєморозуміння між Міністерством оборони України та Міністерством оборони Королівства Данія у сфері авіаційних перевезень від 26 листопада 2012 року.

1. МЕТА. Доставка пального, обладнання та провізії до станції "Норд" відповідно до Посилання A.

2. ЗАВДАННЯ. Перебазувати один літак Іл-76МД на АБ Туле та використати його для доставки пального, обладнання та провізії з АБ Туле до станції "Норд" як зазначено в Посиланні A.

3. ВИКОНАННЯ. Цей План виконується на підставі Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством оборони України та Міністерством оборони Королівства Данія про співпрацю у сфері авіаційних перевезень.

a. Концепція. Екіпаж Іл-76МД ПС ЗС України прибуває на АБ Туле на літаку відповідно до Посилання A.

b. Керівні положення щодо взаємодії. Зазначаються в наказі на виконання завдання.

4. АДМІНІСТРАТИВНО-ТИЛОВА ПІДТРИМКА (ТИЛОВЕ ЗАБЕЗПЕ-ЧЕННЯ).

a. Обмеження (недоліки). Обмеження (недоліки) визначені в окремих додатках до цієї ТУ.

b. Карти місцевості. Детальні карти бази надаються в Доповненні L.

c. Години польоту. Вартість однієї години польоту становить 2860 доларів США. Година польоту розраховується з моменту відпускання гальм для зльоту до звільнення злітно-посадочної смуги після посадки (час польоту). Данська сторона оплатить загальну кількість годин польоту, виконаних під час операції.

Вартість годин польоту включає:

• Витрати за оренду та експлуатацію літака;

• Оплату роботи екіпажу та технічного персоналу;

• вартість прольоту повітряного простору від кордону України до м. Ольборг, Королівство Данія, та у зворотному напрямку.

d. Вартість прольоту повітряного простору (посилання 7.4.2 Меморандуму). Під час виконання операції "Північний сокіл 2014" оплата за проліт повітряного простору від кордону України до м. Ольборг (Данія), та у зворотному напрямку здійснюватиметься Україною. Зазначені кошти будуть сплачені Україною за рахунок коштів, передбачених підпунктом "с" пункту 4 Основного плану Технічної угоди.

Аеропортові збори в аеропортах зльоту й посадки, витрати на стоянку та обслуговування літака сплачує данська сторона.

e. Передоплата. Згідно з досягнутими домовленостями сума передоплати становитиме 150.000 доларів США і буде перерахована не пізніше 15 січня 2014 року.

f. Фінансові питання. ОПК ЗС КД перекаже кошти після здійснення передоплати, транзитних перельотів та остаточної плати за години польоту на такий банківський рахунок Повітряних Сил Збройних Сил України:

CITIBANK, NEW YORK

SWIFT CITIUS33 № 36083522

JSC STATE EXPORT - IMPORT BANK OF UKRAINE

VINNITSA BRANCH

EXBSUAUXVIN

ACCOUNT NUMBER: 25302000113592,

MILITARY UNIT A0215

Для переказу грошових коштів до Данії буде використовуватися такий рахунок:

DANISH DEFENSE ACCOUNT SERVICE

ARSENALVEJ 55

DK-9800 HJORRING

DANSKE BANK ACCOUNT NUMBER:

EBAN: DK2402164069049680.

5. КООРДИНАЦІЯ (КОНТРОЛЬ).

a. Розрахунок сил і засобів. Відповідно до Посилання A.

b. Відповідальні особи: офіцери, відповідальні за попередню координацію цього Плану до початку виконання операції:

Міністерство оборони України: полковник Олександр КУЛІБАБА;

ОПК ЗС КД: підполковник Ове УРУП-МАДСЕН

За Міністерство
оборони України


(підпис)

Київ, 30.12.2013
___________
місце та дата


За Оперативне повітряне
командування Збройних
Сил Королівства Данія

(підпис)

30-12-2013
___________
місце та дата

{Доповнення не наводяться}



вгору