Документ 153-2002-п, попередня редакція — Редакція від 29.12.2011, підстава - 1301-2011-п
( Увага! Це не поточна редакція документу. Перейти до поточної? )

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 15 лютого 2002 р. № 153
Київ

Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 902 від 11.07.2007
№ 30 від 19.01.2011
№ 1301 від 07.12.2011}

{У тексті Постанови слова "Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції" в усіх відмінках замінено словами "Міністерство економіки" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 902 від 11.07.2007}

{У тексті Постанови слова "Міністерство економіки" в усіх відмінках замінено словами "Міністерство економічного розвитку і торгівлі" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 30 від 19.01.2011}

З метою координації роботи, пов'язаної із залученням, наданням та ефективним використанням міжнародної технічної допомоги, Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги (додається).

2. Установити, що офіційні звернення до країн і міжнародних організацій - донорів щодо залучення та використання міжнародної технічної допомоги надсилаються Міністерством економічного розвитку і торгівлі.

3. Міністерству економічного розвитку і торгівлі як координатору діяльності, пов'язаної із залученням міжнародної технічної допомоги, забезпечувати формування стратегічних і щорічних програм міжнародної технічної допомоги відповідно до пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку України.

4. Міністерству економічного розвитку і торгівлі разом з Міністерством закордонних справ, Міністерством фінансів, Міністерством юстиції підготувати та подати Кабінетові Міністрів України до 1 квітня 2002 р. пропозиції щодо правового та фінансового регулювання питань надання Україною технічної допомоги іншим державам.

5. Визнати такими, що втратили чинність:

постанову Кабінету Міністрів України від 18 квітня 1996 р. № 441 "Про державну реєстрацію програм і проектів міжнародної технічної допомоги" (ЗП України, 1996 р., № 10, ст. 301);

пункт 19 змін, що вносяться до актів Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 1998 р. № 1336 (Офіційний вісник України, 1998 р., № 34, ст. 1277);

постанову Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1999 р. № 170 "Про затвердження Положення про порядок акредитації організацій, що забезпечують реалізацію програм і проектів міжнародної технічної допомоги" (Офіційний вісник України, 1999 р., № 6, ст. 194).

Прем'єр-міністр України

А.КІНАХ

Інд. 27





ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 лютого 2002 р. № 153

ПОРЯДОК
залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги

{У тексті Порядку слова "Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції" в усіх відмінках замінено словами "Мінекономіки" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 902 від 11.07.2007}

{У тексті Порядку слово "термін" в усіх відмінках і формах числа замінено словом "строк" у відповідному відмінку і числі, слово "Держкомстату" замінено словами "Державній службі статистики", слова "Державна податкова адміністрація" в усіх відмінках замінено словами "Державна податкова служба" у відповідному відмінку, а слово "Мінекономіки" - словами "Міністерство економічного розвитку і торгівлі" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 30 від 19.01.2011}

{У тексті Порядку слова "Міністерство економічного розвитку і торгівлі" та "Державна податкова служба" в усіх відмінках замінено відповідно словами "Мінекономрозвитку" та "ДПС", а слово "Головдержслужба" в усіх відмінках - словом "Нацдержслужба" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 1301 від 07.12.2011}

Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, в тому числі державної реєстрації, моніторингу проектів (програм), акредитації виконавців (юридичних осіб - нерезидентів).

2. Поняття, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

бенефіціар - центральний орган виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна, Київська, Севастопольська міська держадміністрація, до компетенції яких належить реалізація державної політики у відповідній галузі чи регіоні, де передбачається впровадження проекту (програми), що заінтересована в результатах виконання проекту (програми);

{Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 30 від 19.01.2011}

виконавець - будь-яка особа (резидент або нерезидент), що має письмову угоду з донором або уповноваженою донором особою та забезпечує реалізацію проекту (програми);

відповідальна особа - фізична особа, яка призначена реципієнтом (бенефіціаром) для організації робіт, пов'язаних з реалізацією проекту (програми), та яка безпосередньо готує звіти для подання Мінекономрозвитку;

донор - іноземна держава, уряд та уповноважені урядом іноземної держави органи, іноземний муніципальний орган або міжнародна організація, що надають міжнародну технічну допомогу відповідно до міжнародних договорів України;

міжнародна технічна допомога - ресурси та послуги, що відповідно до міжнародних договорів України надаються донорами на безоплатній та безповоротній основі з метою підтримки України;

моніторинг проектів (програм) - система спостереження за станом реалізації проекту (програми);

програма - проекти, об'єднані для досягнення спільної мети;

проект - документ, яким визначаються спільні дії учасників проекту (донорів, виконавців, бенефіціарів, реципієнтів), а також ресурси, необхідні для досягнення цілей надання міжнародної технічної допомоги протягом установлених строків;

реципієнт - резидент (фізична або юридична особа), який безпосередньо одержує міжнародну технічну допомогу згідно з проектом (програмою);

стратегічна програма - документ, яким на підставі результатів аналізу проблем соціально-економічного розвитку України визначаються пріоритетні напрями техніко-економічного співробітництва між донором та Україною. Цей документ розробляється в порядку та на термін, узгоджений між донором і Мінекономрозвитку;

щорічна програма - проекти (програми) та/або проектні пропозиції, що формуються з донором на кожний наступний фінансовий рік відповідно до погодженої з ним процедури.

Залучення міжнародної технічної допомоги

3. Міжнародна технічна допомога може залучатись у вигляді:

будь-якого майна, необхідного для забезпечення виконання завдань проектів (програм), яке ввозиться або набувається в Україні;

робіт і послуг;

прав інтелектуальної власності;

фінансових ресурсів (грантів) у національній чи іноземній валюті;

інших ресурсів, не заборонених законодавством, у тому числі стипендій.

4. Міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим щороку до 1 лютого подають до Мінекономрозвитку пропозиції щодо визначення регіональних і галузевих пріоритетів для залучення міжнародної технічної допомоги.

5. Мінекономрозвитку аналізує подані пропозиції на відповідність пріоритетним напрямам, визначеним у Державній програмі економічного і соціального розвитку України на поточний рік і програмах розвитку відповідних галузей та сфер діяльності, затверджених в установленому порядку, та узгоджує з донорами стратегічні програми на основі цих пропозицій.

6. Мінекономрозвитку виходячи з узгоджених з донорами стратегічних програм формує щорічні програми з урахуванням діючих проектів (програм) і на підставі запитів, які подаються до Міністерства бенефіціарами або потенційними реципієнтами.

У разі потреби Мінекономрозвитку ініціює утворення тимчасових експертних груп, рад у складі представників бенефіціарів для проведення експертизи, оцінки та погодження зазначених запитів.

7. Запит складається із супровідного листа, проектної пропозиції, листа підтримки.

Супровідний лист містить звернення щодо включення проектної пропозиції до щорічної програми.

Проектна пропозиція складається у довільній формі українською та англійською мовами (або мовою, прийнятною для донора) та повинна містити:

аналіз проблеми, розв'язання якої потребує залучення міжнародної технічної допомоги;

мету та завдання проекту (програми);

перелік видів діяльності, що здійснюватимуться за рахунок міжнародної технічної допомоги;

стислу інформацію про потенційного реципієнта;

очікувану вартість проекту (програми) і строк його реалізації;

очікувані результати від реалізації проекту (програми) та вплив проекту (програми) на розвиток відповідної галузі або регіону.

Лист підтримки надається потенційному реципієнту бенефіціаром.

8. Бенефіціар або потенційний реципієнт у разі надходження від донора пропозицій щодо започаткування проекту (програми) оформляє запит згідно з вимогами пункту 7 цього Порядку і подає його до Мінекономрозвитку.

9. У разі коли реципієнтами є міністерства, інші центральні або місцеві органи виконавчої влади, тексти договорів (угод, меморандумів, протоколів) з питань техніко-економічного співробітництва, які регламентують взаємовідносини між донором і реципієнтом, узгоджуються з Мінекономрозвитку.

10. Мінекономрозвитку щороку інформує Кабінет Міністрів України про стан формування стратегічних та щорічних програм.

Державна реєстрація проектів (програм)

11. Проекти (програми), включені до щорічних програм, підлягають обов'язковій державній реєстрації.

12. Державна реєстрація проектів (програм) є підставою для акредитації їх виконавців, а також реалізації права на одержання відповідних пільг, привілеїв, імунітетів, передбачених законодавством та міжнародними договорами України.

{Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1301 від 07.12.2011}

13. Державна реєстрація проектів (програм) провадиться Мінекономрозвитку.

14. Для державної реєстрації проектів (програм) реципієнт (реципієнти) та донор або уповноважена ними особа подає в електронному та паперовому вигляді до Мінекономрозвитку звернення, що включає:

{Абзац перший пункту 14 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1301 від 07.12.2011}

1) клопотання про державну реєстрацію проекту (програми), яке містить відомості про:

донора (назва, юридична адреса, адреса в Україні уповноваженого донором органу, ім'я, прізвище, посада координатора робіт);

виконавця (назва, юридична адреса, адреса в Україні, ім'я, прізвище, посада координатора робіт і за наявності - код згідно з ЄДРПОУ (Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України) або ДРФО (Державний реєстр фізичних осіб);

реципієнта (назва, юридична адреса, ім'я, прізвище, посада відповідальної особи і за наявності - код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО);

бенефіціара (назва, юридична адреса, ім'я, прізвище, посада відповідальної особи).

До клопотання обов'язково вноситься номер проекту (програми), визначений донором;

2) засвідчену донором копію контракту, укладеного між донором і виконавцем, або його частини, в якій визначено цілі, завдання проекту (програми), види та обсяги міжнародної технічної допомоги, яка надається для цілей проекту (програми), кошторисну вартість, строк та етапи реалізації проекту (програми), лист від бенефіціара про підтримку і заінтересованість у результатах проекту (програми) та згоду на провадження діяльності, зазначеної у контракті.

{Підпункт 2 пункту 14 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 30 від 19.01.2011}

У разі коли в результатах проекту (програми) заінтересований Комітет Верховної Ради України, Адміністрація Президента України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, СБУ, Національний банк, Центральна виборча комісія, Вища рада юстиції, Державна судова адміністрація, вищі спеціалізовані суди або Антимонопольний комітет, реципієнт та донор або уповноважена ними особа подає лист про заінтересованість у результатах проекту (програми) відповідного органу (органів);

{Підпункт 2 пункту 14 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1301 від 07.12.2011}

2-1) засвідчений донором або виконавцем та погоджений бенефіціаром план закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (далі - план закупівлі), у двох примірниках, що складається за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку (у разі виникнення необхідності в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України);

{Пункт 14 доповнено підпунктом 2-1 згідно з Постановою КМ № 1301 від 07.12.2011}

3) документ (меморандум, протокол про наміри, план діяльності, технічне завдання), який підтверджує узгодження цілей, завдань, діяльності за проектом (програмою) між донором або виконавцем і реципієнтом (бенефіціаром).

Зазначений документ повинен також містити:

заплановані строки виконання робіт;

перелік майна, робіт і послуг, прав інтелектуальної власності, інших ресурсів, що придбаваються, надаються в рамках проекту (програми);

очікувані результати від реалізації проекту (програми), кількісні та якісні критерії досягнення результативності та вплив проекту (програми) на розвиток відповідної галузі або регіону;

{Підпункт 3 пункту 14 в редакції Постанови КМ № 30 від 19.01.2011}

4) лист-погодження Нацдержслужби у разі, коли проектом (програмою) передбачено підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації державних службовців України.

Лист-погодження видається Нацдержслужбою:

{Підпункт 4 пункту 14 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 902 від 11.07.2007}

на підставі поданих Нацдержслужбі реципієнтом (реципієнтами) та донором або уповноваженою ними особою копій клопотання і документа (технічного завдання, меморандуму, протоколу про наміри, плану діяльності тощо), підготовлених згідно з вимогами підпунктів 1 і 3 цього пункту;

{Підпункт 4 пункту 14 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 902 від 11.07.2007}

у разі відповідності проекту (програми) потребі та пріоритетним напрямам підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації державних службовців, керівників державних підприємств, установ та організацій за рахунок міжнародної технічної допомоги та інших форм міжнародного співробітництва, інформація про які щороку надсилається органами виконавчої влади Нацдержслужбі відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 3 квітня 1996 р. № 252 - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 665 (Офіційний вісник України, 2005 р., № 31, ст. 1864).

{Підпункт 4 пункту 14 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 902 від 11.07.2007}

Усі документи, необхідні для проведення державної реєстрації проектів (програм), подаються мовою їх оригіналів з обов'язковим перекладом українською мовою, засвідченим в установленому порядку.

15. У разі коли реципієнти утворюються як юридичні особи або визначаються на конкурсній основі під час реалізації проекту (програми), звернення про реєстрацію подається бенефіціаром і донором, про що робиться відмітка в реєстраційній картці.

16. Мінекономрозвитку розглядає подані документи протягом 15 робочих днів починаючи від дня надходження документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, і приймає рішення щодо проведення державної реєстрації проекту (програми).

У разі коли документи для державної реєстрації подано не в повному обсязі, передбаченому пунктом 14 цього Порядку, Мінекономрозвитку зупиняє розгляд клопотання про державну реєстрацію і письмово повідомляє про це заявника протягом п'яти робочих днів.

{Пункт 16 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 30 від 19.01.2011}

{Пункт 16 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 30 від 19.01.2011}

17. У державній реєстрації проектів (програм) може бути відмовлено в разі:

невідповідності поданих заявником документів вимогам пункту 14 цього Порядку;

невідповідності проекту (програми) узгодженій з донором стратегічній або щорічній програмі;

виявлення в поданих документах недостовірної інформації.

18. Державна реєстрація проекту (програми) підтверджується реєстраційною карткою проекту (програми), складеною за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку, яка підписується уповноваженою особою Мінекономрозвитку, засвідчується печаткою Міністерства та видається заявникові.

Одночасно з видачею реєстраційної картки проекту (програми) робиться відповідний запис у Державному реєстрі проектів (програм) та розміщується план закупівлі на офіційному сайті Мінекономрозвитку (крім інформації, що становить комерційну таємницю).

{Абзац другий пункту 18 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1301 від 07.12.2011}

19. У Державному реєстрі проектів (програм), який ведеться в електронному та паперовому вигляді, зазначаються:

номер і дата державної реєстрації проекту (програми);

назва, цілі та вартість реалізації проекту (програми);

строк реалізації проекту (програми);

назва донора;

номер контракту (угоди, договору, угоди про внесок, грантового контракту тощо) між донором і виконавцем;

виконавець (назва, код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО (за наявності) юридична адреса, адреса в Україні);

реципієнт (назва, код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО (за наявності) юридична адреса), відповідальна особа;

бенефіціар (назва, юридична адреса, відповідальна особа);

інші відомості, що стосуються проекту.

{Пункт 19 в редакції Постанови КМ № 1301 від 07.12.2011}

20. У разі втрати (знищення) реєстраційної картки проекту (програми) видається її дублікат, для одержання якого заявник або уповноважена ним особа подає до Мінекономрозвитку відповідне звернення.

21. Проекти (програми) підлягають перереєстрації у разі зміни донора, виконавців, реципієнтів, назви, цілей, змісту, кошторисної вартості, строків виконання проекту (програми).

У разі зміни реципієнта (реципієнтів) для перереєстрації проекту (програми) реципієнт (реципієнти) та донор або уповноважена ними особа подає до Мінекономрозвитку звернення, що містить документи, визначені підпунктами 1 і 3 пункту 14 цього Порядку.

{Абзац другий пункту 21 в редакції Постанови КМ № 30 від 19.01.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1301 від 07.12.2011}

У разі зміни кошторисної вартості проекту (програми) перереєстрація проекту (програми) проводиться в тому ж порядку, що і реєстрація. В інших випадках для перереєстрації проекту (програми) реципієнт (реципієнти) та донор або уповноважена ними особа подає Мінекономрозвитку звернення, що містить документи, визначені пунктом 14 цього Порядку, за винятком документів, передбачених підпунктом 2-1.

{Пункт 21 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1301 від 07.12.2011}

22. Мінекономрозвитку анулює рішення про державну реєстрацію проекту (програми) у разі:

відмови донорів, виконавців або реципієнтів від його (її) реалізації;

наявності інших підстав, передбачених законодавством.

23. У разі виникнення необхідності в реалізації права на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України, Мінекономрозвитку надсилає у п'ятиденний строк після реєстрації проекту (програми) ДПС копію реєстраційної картки проекту (програми) та один примірник плану закупівлі в електронному та паперовому вигляді з метою інформування про наявність податкових пільг, передбачених законодавством та міжнародними договорами України в рамках реалізації проектів (програм).

Мінекономрозвитку подає щокварталу Держстату, Держмитслужбі та ДПС відомості про державну реєстрацію (перереєстрацію або анулювання рішення про реєстрацію) проектів (програм) за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.

{Пункт 23 в редакції Постанови КМ № 1301 від 07.12.2011}

Моніторинг проектів (програм)

24. Моніторинг проводиться Мінекономрозвитку разом з бенефіціаром та уповноваженими представниками донора (за згодою) під час реалізації проекту (програми) (поточний моніторинг) і на заключному етапі реалізації (заключний моніторинг).

{Пункт 24 в редакції Постанови КМ № 30 від 19.01.2011}

25. Для забезпечення поточного моніторингу реципієнт подає до Мінекономрозвитку та в копії - бенефіціарові:

{Абзац перший пункту 25 в редакції Постанови КМ № 30 від 19.01.2011}

один раз на півроку картку піврічного моніторингу проекту (програми), складену за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку, завізовану відповідальною особою та підписану керівником реципієнта;

копії протоколів засідань наглядових рад та експертних груп, що утворюються для супроводження діяльності за проектом (програмою), якщо це передбачено проектам (програмою);

щорічний звіт про стан реалізації проекту (програми).

У випадку, передбаченому пунктом 15 цього Порядку, зазначені документи подаються бенефіціаром до Мінекономрозвитку.

{Пункт 25 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 30 від 19.01.2011}

Реципієнт (бенефіціар) сприяє вивченню Мінекономрозвитку стану реалізації проекту (програми) на місці.

26. Для забезпечення заключного моніторингу реципієнт подає до Мінекономрозвитку та в копії - бенефіціарові підсумковий звіт про досягнуті результати відповідно до визначених на початку проекту (програми) критеріїв.

У випадку, передбаченому пунктом 15 цього Порядку, підсумковий звіт про досягнуті результати подається бенефіціаром до Мінекономрозвитку.

{Пункт 26 в редакції Постанови КМ № 30 від 19.01.2011}

27. Неподання реципієнтом (бенефіціаром) до Мінекономрозвитку документів, зазначених у підпунктах 25 і 26 цього Порядку, вважається рівнозначним незадовільному впровадженню проекту (програми).

28. Бенефіціар аналізує та подає до Мінекономрозвитку висновки і результати поточного та заключного моніторингу про:

досягнення очікуваних результатів;

вплив результатів реалізації проекту (програми) на розвиток відповідної галузі або регіону;

пропозиції щодо подальшої реалізації проекту (програми).

Неподання реципієнтом документів, зазначених у пунктах 25 і 26 цього Порядку, бенефіціарові не може бути причиною невиконання бенефіціаром положень цього пункту.

{Пункт 28 в редакції Постанови КМ № 30 від 19.01.2011}

29. Мінекономрозвитку готує відповідні висновки, рекомендації та заходи щодо подальшого процесу залучення та використання міжнародної технічної допомоги.

Для цього у Міністерстві можуть утворюватись експертні ради, робочі групи із залученням представників відповідних органів виконавчої влади, незалежних експертів, представників донорів, виконавців і реципієнтів.

Акредитація виконавців (юридичних осіб - нерезидентів)

30. Для акредитації виконавців (юридичних осіб - нерезидентів) до Мінекономрозвитку подаються:

лист-звернення від донора щодо акредитації виконавця (юридичної особи - нерезидента), в якому зазначаються його назва, юридична адреса, адреса в Україні, телефон і факс, ім'я, прізвище, посада офіційного представника в Україні, списки українського та іноземного персоналу в Україні;

легалізоване згідно з вимогами законодавства України доручення про надання повноважень представляти виконавця (юридичну особу - нерезидента) в Україні, в якому зазначається назва проекту (програми).

{Абзац третій пункту 30 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 30 від 19.01.2011}

31. Усі документи, необхідні для акредитації виконавця (юридичної особи - нерезидента), подаються мовою оригіналів з обов'язковим офіційним перекладом українською мовою.

32. Мінекономрозвитку розглядає подані документи протягом 15 робочих днів починаючи від дня надходження зазначених документів і приймає рішення щодо акредитації виконавця (юридичної особи - нерезидента).

33. Акредитація виконавця (юридичної особи - нерезидента) підтверджується свідоцтвом за формою згідно з додатком 4 до цього Порядку, яке підписується уповноваженою особою Мінекономрозвитку.

34. Свідоцтво про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги видається на строк дії договору (контракту) або проекту (програми).

Зазначене свідоцтво є:

підтвердженням статусу виконавця (юридичної особи - нерезидента) як такого, що забезпечує реалізацію проекту (програми) відповідно до положень міжнародного договору України;

підставою для звернення в установленому порядку щодо виготовлення спеціальних печаток і штампів виконавця, відкриття відповідних спеціальних рахунків в уповноважених банках України, що використовуються для впровадження проектів (програм), одержання спеціальних службових карток і номерних знаків транспортних засобів для виконавців та їх іноземних працівників, інших спрямованих на реалізацію проекту (програми) дій, передбачених законодавством.

35. Мінекономрозвитку подає щокварталу копії свідоцтв про акредитацію виконавців (юридичних осіб - нерезидентів) проектів (програм) міжнародної технічної допомоги до МЗС, МВС, ДПС.

36. Якщо в інформації, що міститься в документах, зазначених у пункті 30 цього Порядку, сталися будь-які зміни, акредитований виконавець (юридична особа - нерезидент) зобов'язаний надіслати у 5-денний строк письмове повідомлення про це Мінекономрозвитку і надати відповідні документи. На підставі цього Міністерство видає нове свідоцтво про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, якщо такі зміни не суперечать вимогам акредитації.

37. В акредитації може бути відмовлено у разі:

невідповідності поданих документів вимогам законодавства;

виявлення у поданих документах недостовірної інформації.

38. У разі продовження строку дії відповідного проекту (програми) виконавці (юридичні особи - нерезиденти) підлягають переакредитації в порядку, визначеному в пункті 30 цього Порядку.

39. Мінекономрозвитку має право анулювати рішення про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) у разі:

офіційного звернення виконавця (юридичної особи - нерезидента) щодо анулювання рішення про акредитацію;

припинення дії контракту на виконання проекту (програми);

анулювання рішення про державну реєстрацію проекту (програми);

наявності інших підстав, передбачених законодавством.

40. Мінекономрозвитку протягом 5 робочих днів з моменту анулювання рішення про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) зобов'язане повідомити про це зазначеного виконавця, МЗС, МВС, ДПС та донора.

41. Після повідомлення щодо анулювання рішення про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) цей виконавець або уповноважена ним особа зобов'язана у 10-денний строк повернути до Мінекономрозвитку свідоцтво про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, надати довідку про закриття рахунку в уповноваженому банку та передати до МВС спеціальну печатку і штамп.

42. Виконавці (фізичні особи - нерезиденти) підлягають акредитації в установленому законодавством порядку.

Використання міжнародної технічної допомоги

43. Реципієнт забезпечує цільове використання міжнародної технічної допомоги під час реалізації проектів (програм).

44. Реципієнт забезпечує зарахування на баланс матеріальних цінностей, що надійшли в рамках проектів (програм), протягом 10 календарних днів.

45. Бенефіціар здійснює нагляд за цільовим використанням міжнародної технічної допомоги реципієнтом протягом строку реалізації проекту (програми) та веде облік використаних реципієнтами коштів, які надаються в рамках міжнародної технічної допомоги у вигляді фінансових ресурсів (грантів).

{Пункт 45 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 30 від 19.01.2011}

46. У разі виявлення порушень реципієнтами законодавства та міжнародних договорів України, нецільового використання міжнародної технічної допомоги під час реалізації проектів (програм), подання бенефіціаром висновків про незадовільні результати впровадження проекту (програми) Мінекономрозвитку зобов'язане порушити перед донорами питання щодо зупинення реалізації проекту (програми) до усунення реципієнтами виявлених порушень або повного його припинення.

{Пункт 46 з змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 30 від 19.01.2011}


РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА
проекту (програми) № ______

{Додаток 1 в редакції Постанови КМ № 1301 від 07.12.2011}



Додаток 2
до Порядку

Зразок

ВІДОМОСТІ
про державну реєстрацію (перереєстрацію або анулювання рішення про реєстрацію) проектів (програм) міжнародної технічної допомоги


з/п

Номер державної реєстрації проекту (програми)

Дата державної реєстрації (проекту)

Назва проекту (програми)

Реєстраційний номер проекту (програми), визначений донором (або номер контракту)

Кошторисна вартість

Строк та етапи виконання

Донор

Виконавець

Код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО виконавця за наявності

Реципієнт

Код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО реципієнта за наявності

Уповноважена особа
Міністерство економічного
розвитку і торгівлі України

____________
(підпис)

______________________
(ініціали та прізвище)




Додаток 3
до Порядку

Зразок

КАРТКА
піврічного моніторингу проекту (програми)

Назва проекту (програми)

Номер реєстраційної картки

Дата попереднього моніторингу

Дата поточного моніторингу

Мета проекту (програми)

Критерії її досягнення

Результати впровадження проекту (програми)

робота, запланована проектом (програмою)

результати, досягнуті за звітне півріччя*

вплив на відповідну галузь чи регіон

робота, запланована на наступне півріччя

Ризики, проблеми, що виникали під час впровадження проекту (програми):

Пропозиції щодо поліпшення роботи за проектом (програмою):

Відповідальна особа

____________
(підпис)

________________________
(ініціали та прізвище)

М.П.

Керівник реципієнта

____________

________________________

__________
* Інформація  щодо  проведених семінарів (строки проведення, кількість учасників, тематика), наданого обладнання, переданих (розроблених) технологій, роботи консультантів (радників), розроблених документів, публікацій, а також навчання, стажування спеціалістів, наданих грантів, стипендій тощо.



Додаток 4
до Порядку

СВІДОЦТВО №
про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги


Додаток 5
до Порядку

ПЛАН ЗАКУПІВЛІ
товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги

{Порядок доповнено додатком 5 згідно з Постановою КМ № 1301 від 07.12.2011}



вгору