Документ 100-2010-п, перша редакція — Прийняття від 03.02.2010
( Увага! Це не поточна редакція документу. Перейти до поточної? )

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 3 лютого 2010 р. № 100
Київ

Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)

Відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю), згідно з додатком.

Прем'єр-міністр України

Ю.ТИМОШЕНКО

Інд. 21





Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2010 р. № 100

КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)

1. Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус) (далі - міський електричний транспорт) є:

можливість виникнення аварій, дорожньо-транспортних пригод з вини суб'єкта господарювання, працівників, які виконують роботи з ремонту і технічного обслуговування об'єктів міського електричного транспорту, та складність ліквідації таких подій;

рівень дотримання і виконання вимог законодавства, стандартів, норм та правил у сфері міського електричного транспорту;

результати аналізу причин та передумов виникнення аварій, дорожньо-транспортних пригод з вини суб'єкта господарювання;

технічний стан міського електричного транспорту, що використовується для перевезення пасажирів та їх багажу;

стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання;

рівень кваліфікації персоналу міського електричного транспорту, що залучається суб'єктом господарювання для надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу;

стан забезпечення суб'єктом господарювання безпеки руху на міському електричному транспорті;

рівень небезпеки для споживачів зазначених послуг, а також розмір можливих втрат від виникнення дорожньо-транспортної пригоди;

можливість виникнення факторів ризику і негативних наслідків аварій, дорожньо-транспортних пригод для осіб, які можуть перебувати на зупинках громадського транспорту або поблизу них;

наявність у суб'єкта господарювання спеціально обладнаного міського електричного транспорту для виконання технічних робіт та перевезення вантажів.

2. Установлено три ступені ризику: високий, середній, незначний.

3. Критеріями віднесення суб'єктів господарювання до групи суб'єктів з високим ступенем ризику є провадження ними діяльності з утримання у належному технічному стані:

міського електричного транспорту;

тягових підстанцій;

трамвайних колій;

контактної мережі.

4. Критеріями віднесення суб'єктів господарювання до групи суб'єктів із середнім ступенем ризику є провадження ними діяльності з утримання у належному технічному стані:

виробничих будівель і приміщень для технічного обслуговування та ремонту міського електричного транспорту;

будівель, приміщень і систем диспетчеризації та контролю за рухом міського електричного транспорту.

5. До суб'єктів господарювання з незначним ступенем ризику належать суб'єкти господарювання, не віднесені до суб'єктів господарювання з високим та середнім ступенем ризику.

6. Планові заходи державного нагляду (контролю) за діяльністю суб'єктів господарювання у сфері міського електричного транспорту здійснюються:

з високим ступенем ризику - не частіше ніж один раз на рік;

із середнім ступенем ризику - не частіше ніж один раз на три роки;

з незначним ступенем ризику - не частіше ніж один раз на п'ять років.



вгору