Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Мінекономрозвитку України; Лист, Висновок від 31.10.20133303-06/37996-12
Документ v7996731-13, поточна редакція — Прийняття від 31.10.2013

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

31.10.2013  № 3303-06/37996-12


Оздоровчому комплексу "Парус"
Служби безпеки України
вул. Морська, 6, м. Саки, АР Крим, 96500

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт із капітального ремонту по об'єкту "Аварійно-відновлювальні роботи на території о/к "Парус" СБУ, прилеглої до пляжу, від санаторію "Полтава-Крим" в сторону Євпаторії", яку проводить оздоровчий комплекс "Парус" Служби безпеки України (далі - Замовник) (оголошення № 179837 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 07.10.2013 № 79/1 (822/1) за процедурою "закупівля в одного учасника" у ТОВ "Спецгідросервіс".

I. Дата початку здійснення моніторингу: 14.10.2013.

II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 14.10.2013 № 3303-06/35856-12).

III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.

IV. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт із капітального ремонту по об'єкту: "Аварійно-відновлювальні роботи на території о/к "Парус" СБУ, прилеглої до пляжу, від санаторію "Полтава-Крим" в сторону Євпаторії" оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 01.10.2013 № 10.

У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

У пункті 7 обґрунтування зазначено, що документом, яким підтверджено наявність умови застосування цієї процедури, є протокол засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Автономної Республіки Крим від 29.04.2013 № 3.

У зазначеному протоколі зафіксоване рішення регіональної комісії про визнання ситуації, яка сталася 16-18 квітня 2013 року внаслідок сильного шторму, як надзвичайної ситуації природного характеру регіонально рівня.

Крім того, Замовником надано копію експертного висновку від 27.06.2013 № 6-2013 Державної служби України з надзвичайних ситуацій про рівень надзвичайної ситуації, що сталася на території Автономної Республіки Крим 16-18 квітня 2013 року внаслідок ускладнення погодних умов.

У зазначеному експертному висновку вказано, що у результаті складних метеорологічних явищ пов'язаних із швидкістю вітру до 30 м/с і безперервним хвилюванням моря (за даними Регіонального центру з гідрометеорології у Автономній Республіці Крим, до VI балів), сталося руйнування берегоукріплювальних споруд і конструкцій, пляжних зон: зокрема, у м. Саки на території оздоровчого комплексу СБУ "Парус" зруйновано берегоукріплювальні споруди і конструкції, дороги, утворився масштабний змив ґрунту рекреаційної зони та розмито хвилепоглинаючий пляж, зруйновано берегоукріплювальне кам'яно-брилеве накидання в південній частині берегової зони.

Враховуючи наведене та вимоги пункту 5.3 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368, ДСНС України підтверджує рішення засідання комісії з питань ТЕБ і НС Автономної Республіки Крим (протокол № 3 від 29.04.2013) щодо класифікації зазначеної надзвичайної ситуації як надзвичайної ситуації природного характеру регіонального рівня.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.09.2013 № 724-р Раді міністрів Автономної Республіки Крим та Службі безпеки України виділені кошти для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що склалася 16-18 квітня 2013 року на території Автономної Республіки Крим.

Перелік витрат на ліквідацію вказаних наслідків затверджено Головою Служби безпеки України 04.10.2013.

Таким чином, у Замовника мали місце передумови для прийняття рішення про застосування процедури закупівлі у одного учасника (ТОВ "Спецгідросервіс") робіт із капітального ремонту по об'єкту "Аварійно-відновлювальні роботи на території о/к "Парус" СБУ, прилеглої до пляжу, від санаторію "Полтава-Крим" в сторону Євпаторії" у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій природного характеру.

V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника застосовано Замовником за наявності умов, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України





А.Є. Рубан

{Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}



вгору