Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Мінекономрозвитку України; Лист, Висновок від 18.12.20133303-05/44810-08
Документ v4481731-13, поточна редакція — Прийняття від 18.12.2013

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

18.12.2013  № 3303-05/44810-08


Департаменту житлово-комунального
господарства Донецької обласної
державної адміністрації
вул. Університетська, 13, м. Донецьк, 83001

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з відновлення системи теплопостачання м. Світлодарська Донецької області (реконструкція об'єкта незавершеного будівництва: "Перепрофілювання тролейбусного СТО під гараж спецмашин (проммайданчик)" під котельню. Встановлення приладів обліку у споживачів, влаштування індивідуального газового опалення у споживачів приватного сектору - технічний нагляд) (оголошення № 150219 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 22.07.2013 № 57(800)) Департаментом житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у Донецької філії Управління капітального будівництва Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

I. Дата початку здійснення моніторингу: 26.07.2013.

II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 26.07.2013 № 3303-05/26147-08).

III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.

IV. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з відновлення системи теплопостачання м. Світлодарська Донецької області. (реконструкція об'єкта незавершеного будівництва: "Перепрофілювання тролейбусного СТО під гараж спецмашин (проммайданчик)" під котельню. Встановлення приладів обліку у споживачів. Влаштування індивідуального газового опалення у споживачів приватного сектору - технічний нагляд) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 08.07.2013 № 8.

У пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою застосування процедури закупівлі є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують наявність умови застосування цієї процедури, є експертний висновок № 1-2013 Державної служби України з надзвичайних ситуацій "Про рівень надзвичайної ситуації, що сталася у м. Світлодарську Донецької області на Вуглегірській ТЕС"; довідка Головного територіального управління МНС України у Донецькій області щодо класифікації надзвичайної ситуації у м. Світлодарську від 05.04.2013 № 12/07/16190; розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.06.2013 № 409-р "Про виділення коштів для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на Вуглегірській тепловій електричній станції".

Згідно з пунктом 6 обґрунтування в результаті аварії, що трапилась 28 березня 2013 року на Вуглегірській тепловій електростанції ПАТ "Центренерго", були порушені системи життєзабезпечення м. Світлодарська Донецької області, внаслідок чого 12 тис. мешканців, 4 дитячі садки, 2 школи, лікарня, музей та інш. залишилися без теплопостачання.

Для забезпечення мешканців м. Світлодарська теплопостачанням передбачено реконструкцію існуючої будівлі тролейбусного депо під газову котельню потужністю 40,0 Мвт із залишенням діючих теплових мереж. Це дозволить до 15 жовтня 2013 року відновити теплопостачання та забезпечити мешканців міста теплом. Відновлення теплопостачання міста до початку опалювального сезону 2013 - 2014 років - це невідкладна та стратегічна задача.

У зв'язку з необхідністю подати тепло споживачам до 15 жовтня 2013 року та враховуючи невідкладність зазначеного питання, виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі в одного учасника у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

В експертному висновку № 1-2013 про рівень надзвичайної ситуації, що склалася у м. Світлодарську Донецької області на Вуглегірській ТЕС, Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 02.04.2013 № 03-1954/162 у м. Світлодарську на Вуглегірській ТЕС ДАЄК "Центренерго" на другому енергоблоці 29 березня 2013 року виникла пожежа. Внаслідок пожежі вогнем знищено покрівлю на площі 11880 кв. м, технологічне обладнання котлотурбінного цеху. Загинула 1 особа, до Світлодарської міської лікарні № 2 госпіталізовано 8 осіб.

З 29 березня припинено постачання гарячої води та теплопостачання міста Світлодарська, через що на період понад 3 доби порушено нормальні умови життєдіяльності більше 12 тис. мешканців міста.

Враховуючи вимоги пунктів 4.4 та 9 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368, ДСНС України підтверджує рішення протоколу № 2 виїзного засідання Донецької обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 29.03.2013 щодо класифікації зазначеної події як надзвичайної ситуації регіонального рівня.

Крім того, Головним територіальним управлінням МНС України у Донецькій області Міністерства надзвичайних ситуацій України надано довідку щодо класифікації надзвичайної ситуації у м. Світлодарську від 05.04.2013 № 12/07/16190.

Для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на Вуглегірській тепловій електростанції публічного акціонерного товариства "Центренерго" з метою відновлення теплопостачання м. Світлодарська 12 червня 2013 Донецькій обласній державній адміністрації виділені кошти розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2013 № 409-р "Про виділення коштів для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на Вуглегірській тепловій електричній станції".

Ураховуючи вищевикладене, у Замовника мали місце передумови для прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника робіт з відновлення системи теплопостачання м. Світлодарська Донецької області (реконструкція об'єкта незавершеного будівництва: "Перепрофілювання тролейбусного СТО під гараж спецмашин (проммайданчик)" під котельню. Встановлення приладів обліку у споживачів. Влаштування індивідуального газового опалення у споживачів приватного сектору - технічний нагляд) у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних із забезпеченням продуктами нафтопереробки рідкими спеціалізованого санітарного транспорту бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником за наявності умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбаченої пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

Водночас слід звернути увагу, що у пункті 7 обґрунтування Замовником вказуються документи, що підтверджують наявність саме умови застосування процедури закупівлі в одного учасника.

Так, посилання на лист Донецької обласної державної адміністрації від 26.11.2012 № 06/15я-2272 у пункті 7 обґрунтування Замовника відсутнє.

Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України





А.Є. Рубан

{Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}



вгору