Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Мінекономрозвитку України; Лист, Висновок від 05.11.20123303-04/41439-12
Документ v4143731-12, поточна редакція — Прийняття від 05.11.2012

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

05.11.2012  № 3303-04/41439-12


Спеціальному авіаційному загону
оперативно-рятувальної служби
цивільного захисту МНС України
вул. Космонавтів, 90, м. Ніжин,
Чернігівська обл., 16603

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Антимонопольному комітету України
вул. Урицького, 45, м. Київ, 03680

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до пунктів 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з технічного обслуговування, ремонту і модернізації літальних апаратів та авіаційних двигунів (капітальний ремонт вертольота Мі-8МТ № 94861 та продовження призначеного терміну служби вертольота в межах міжремонтного терміну служби) (оголошення № 285530 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 06.09.2012 № 107/4 (709/4)) Спеціальним авіаційним загоном оперативно-рятувальної служби цивільного захисту МНС України (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у державного підприємства "Авіакон" (далі - ДП "Авіакон").

I. Дата початку здійснення моніторингу: 04.10.2012.

II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 04.10.2012 № 3303-04/37546-12).

III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку.

IV. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг з технічного обслуговування, ремонту і модернізації літальних апаратів та авіаційних двигунів (капітальний ремонт вертольота Мі-8МТ № 94861 та продовження призначеного терміну служби вертольота в межах міжремонтного терміну служби) оформлене протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.09.2012 № 16/1.

В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника (далі - обґрунтування) вказано, що умовою для застосування процедури є пункт 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

Відповідно до пункту 7 обґрунтування документами, що підтверджують умову застосування процедури закупівлі в одного учасника, є розпорядження Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 582-р "Про виділення коштів для залучення авіації і пожежно-рятувальної техніки до здійснення заходів із запобігання виникненню та гасіння пожеж у пожежонебезпечний період 2012 року" та експертний висновок Міністерства надзвичайних ситуацій України від 27.08.2012 № 03-8132/162.

Згідно з експертним висновком про рівень надзвичайної ситуації, що сталась внаслідок пожежі на території лісових фондів Херсонської області, МНС від 27.08.2012 № 03-8132/162 09.08.2012 виникла пожежа на території лісових фондів Новокаховської міської ради та Цюрупинського району (Корсунське, Раденське та Великокопанівське лісництва) Херсонської області. За даними Херсонської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол від 10.08.2012 № 12) пожежею знищено 1360 га лісового фонду, з них 684 га верхового.

Ураховуючи викладене та вимоги пункту 5.1 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями, затвердженого постановою КМУ від 24.03.2004 № 368, вищевказана подія МНС класифікується як надзвичайна ситуація природного характеру регіонального рівня за територіальним поширенням.

Разом з тим Замовником не надано документів, що підтверджують нагальну потребу у здійсненні закупівлі саме капітального ремонту вертольота Мі-8МТ № 94861 та продовження призначеного терміну служби вертольота в межах міжремонтного терміну служби у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що вищевказана процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником без наявності умови застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбаченої пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує усунути вказані порушення та не допускати їх у майбутньому.

У разі неможливості їх усунення Міністерство пропонує провести процедуру закупівлі з дотриманням законодавства у сфері державних закупівель.

Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України





Б.М. Горбанський

{Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua}



вгору