Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2003 р. N 1989
Постанова Кабінету Міністрів України від 05.03.2009279
Документ 279-2009-п, втратив чинність, поточна редакція — Втрата чинності від 01.06.2012, підстава - 451-2012-п

                                                          
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 5 березня 2009 р. N 279
Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 451 ( 451-2012-п ) від 21.05.2012 }
Про внесення змін до постанови
Кабінету Міністрів України
від 24 грудня 2003 р. N 1989

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Внести до постанови Кабінету Міністрів України від
24 грудня 2003 р. N 1989 ( 1989-2003-п ) "Питання пропуску через
державний кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних
транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються
ними" (Офіційний вісник України, 2003 р., N 52, ст. 2778; 2005 р.,
N 34, ст. 2080; 2007 р., N 43, ст. 1722; 2008 р., N 53, ст. 1768)
зміни, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності з дня опублікування, крім
абзацу четвертого підпункту 2 пункту 2 змін, затверджених цією
постановою, який набирає чинності з 1 січня 2010 року.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 березня 2009 р. N 279
ЗМІНИ,
що вносяться до постанови
Кабінету Міністрів України
від 24 грудня 2003 р. N 1989
( 1989-2003-п )

1. У типовій технологічній схемі пропуску через державний
кордон автомобільних, водних, залізничних та повітряних
транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються
ними, затвердженій зазначеною постановою ( 1989-2003-п ):
1) пункт 2 викласти у такій редакції:
"2. Терміни, що вживаються у цій типовій технологічній схемі,
мають таке значення:
вільна практика - заходження судна закордонного плавання в
порт та початок вантажних операцій без участі комісії на борту
судна за рішенням уповноважених здійснювати відповідний контроль
державних органів, що приймається на підставі відомостей,
отриманих до прибуття судна, відповідно до Конвенції про
полегшення міжнародного морського судноплавства 1965 року
( 995_064 );
каботаж - переміщення судна із закритим або відкритим
кордоном між портами України в межах територіального моря і
внутрішніх вод України. У разі слідування рекомендованим курсом
судну з відкритим кордоном дозволяється тимчасовий вихід за межі
територіального моря України;
судно з відкритим кордоном - судно, що прибуло з-за кордону в
Україну і пройшло прикордонний контроль;
судно із закритим кордоном - судно, що прибуло з-за кордону в
Україну і не пройшло прикордонний контроль, чи будь-яке судно з
відкритим кордоном, яке пройшло прикордонний контроль на вибуття з
України.
Інші терміни і поняття вживаються у значенні, наведеному в
Митному кодексі України ( 92-15 ) та інших нормативно-правових
актах.";
2) доповнити пункт 10 абзацом такого змісту:
"вільна практика застосовується для суден-контейнеровозів та
суден, що перевозять наливні вантажі. У разі відсутності
заперечень з боку державних органів, уповноважених здійснювати
контроль на державному кордоні, вільна практика може
застосовуватися до інших типів суден.".
2. У Порядку здійснення митного контролю водних транспортних
засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах
пропуску через державний кордон, затвердженого зазначеною
постановою ( 1989-2003-п ):
1) пункт 2 після абзацу другого доповнити новим абзацом
такого змісту:
"вільна практика - заходження судна закордонного плавання в
порт та початок вантажних операцій без участі комісії на борту
судна за рішенням уповноважених здійснювати відповідний контроль
державних органів, що приймається на підставі відомостей,
отриманих до прибуття судна, відповідно до Конвенції про
полегшення міжнародного морського судноплавства 1965 року;"
( 995_064 ).
У зв'язку з цим абзаци третій - дванадцятий вважати
відповідно абзацами четвертим - тринадцятим;
2) доповнити Порядок ( 1989-2003-п ) пунктами 18-1, 28 і 29
такого змісту:
"18-1. Навантаження та розвантаження суден закордонного
плавання, а також проведення допоміжних операцій з товарами
(кріплення, розкріплення, переміщення по судну) допускається без
участі комісії при застосуванні для судна вільної практики.
У такому разі представник судновласника (морський агент)
здійснює на судні пломбування кімнати для збереження зброї
(сейфу), інших приміщень, в яких зберігаються підконтрольні товари
(зокрема суднові запаси, лікарські засоби, валютні цінності).";
"28. Митне оформлення товарів, що переміщуються у контейнерах
та оформлюються для вільного обігу, здійснюється поза територією
пунктів пропуску для морського сполучення, що розташовані на
території портів.
29. Митний контроль товарів, що переміщуються у контейнерах,
здійснюється в зонах митного контролю вантажних митних комплексів,
терміналів тощо.
В окремих випадках за погодженням з органами охорони
державного кордону та митними органами територія таких зон митного
контролю може бути включена до території відповідних пунктів
пропуску для морського, річкового та поромного сполучення.".



вгору